Abychom předešli nedorozumění u přijímání nových pacientů, stanovili jsme pro naše zařízení následující postup:
Pokud u nás pacient nikdy nebyl nebo měl pauzu 3 a více let od poslední návštěvy a zvažuje možnost do našeho Centra zubní péče B smile docházet, při první návštěvě absolvuje informační pohovor:
- při ní se seznámí s budoucím ošetřujícím lékařem
- po orientačním vyšetření zubů a dásní, zhotovení OPG a případných malých RTG snímků, kontrole kvality stávajících výplní a prací v ústech s ním lékař probere jeho stávající problémy
- poté lékař navrhne plán léčby s orientační cenovou kalkulací a seznámí pacienta s možným postupem ošetření
- informační pohovor je hrazen pacientem dle časové náročnosti, obvyklá doba pro pohovor je 30 – 60 min. za cenu 1 800 – 3 600 Kč (při nutnosti delšího ošetření je účtováno 900 Kč za každých 15 min.)
Na základě informačního pohovoru mají lékař i pacient možnost nezávazně se rozhodnout, zda si „budou vyhovovat“ a zda navržený plán léčby je pro pacienta přijatelný a souhlasí s ním.
Poté následují další návštěvy, při kterých si již lékař s pacientem závazně písemně stanoví léčebný plán. Preventivní prohlídky pacienta a některé definované zákroky jsou již pak hrazeny zdravotní pojišťovnou dle dohodnutého plánu.
Děti jako pacienti
- u dětí je účtování informačních pohovorů individuální, dle časové náročnosti vytvoření plánu léčby lékařem. Většinou se cena pohybuje okolo 1 800 Kč za 30 min (při nutnosti delšího ošetření je účtováno 900 Kč za každých 15 min.). U menších dětí může být cena nižší dle časové náročnosti.
- miminka narozená našim registrovaným pacientům přijímáme po dohodě s rodiči do naší péče pro zachování rodinného charakteru péče o naše pacienty
Pacienti s delším intervalem od poslední prohlídky – u pacientů, kteří z různých důvodů přestali pravidelně docházet na preventivní prohlídky a jejich interval od poslední návštěvy je delší než 3 roky, může lékař přistoupit k možnosti individuálního pohovoru, na kterém je nutno pacientovi detailně vysvětlit další postup léčby, nové možnosti lékařské péče, případně sestavit plán na protetiku a podobně.
Prosíme naše pacienty aby si uvědomili důležitost prevence a pravidelných kontrol u svého lékaře a dentální hygienistky. Snažíme se maximálně vycházet vstříc požadavkům pacientů, ovšem naše objednací doby se prodlužují – a pokud pacient vypadne z cyklu pravidelných prohlídek, může být nemile překvapen délkou čekací doby na ošetření, nebo nutností přijmout ošetření jiným lékařem.
Děkujeme.